Jäsentiedote 3/24

Heippa yhdistyksen jäsenet!

Vuoden 2024 toiminta on käynnistynyt varsin mallikkaasti. Naisten tiimiläiset huolehtivat tilojen siivouksesta talkoovoimin. Kiuas kiukutteli, mutta ripeä oma asennusporukkamme hoiti tämänkin tilanteen.

Ajankohtaista:

Jäsenmaksuasiaa: yhdistyksen kiinteät kulut rullaavat koko ajan ja kiitokset jo jäsenmaksun maksaneille. Mikäli et ole vielä maksanut ja haluat pysyä yhdistyksen jäsenenä, niin huolehdi jäsenmaksu osaltasi pikaisesti kuntoon. Ohjeet yhdistyksen verkkosivuilla.

MobilePay-sovellus päivittyy ja vanha versio poistuu käytöstä ensi viikolla. Kun uusi sovellus on julkaistu, vanhan sovellusversion käyttäminen ei enää onnistu, vaan käyttäjien on päivitettävä puhelimensa sovellus. Kun sovellus on päivittynyt, on kirjauduttava uudelleen sisään. Tämä tapahtuu aiemmin valitsemallasi tunnusluvulla. Jos et muista tunnuslukuasi, voit tunnistautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Jäsenistöllä on mahdollisuus varata vapaana olevia vuoroja omaan käyttöön edulliseen jäsenhintaamme. Varauksen voi tehdä ottamalla yhteyttä Kari Laineeseen sähköpostitse: jyvasseudunperinnesaunojat@gmail.com

Jäsenillä on mahdollisuus ottaa kaveri mukaan tutustumaan ”lajiin” 8 € kertamaksulla max 5 kertaa kalenterivuoden aikana. Huolehdithan, että vierailijalla on oma tapaturmavakuutus; yhdistys on vakuuttanut vain jäsenensä. Vierailijalla tulee olla oma pyyhe, uima-asu ja jalkineet.

Mankolan saunalle jää usein uima-asuja, sukkia, lipokkaita yms. joita säilytetään jonkin aikaa löytötavaralaatikoissa. Tarkista jos omasi on hukassa! Rahapussia voi tiedustella tuntomerkkejä vastaan sähköpostitse: jyvasseudunperinnesaunojat@gmail.com

Vielä lopuksi mainitaan, että yhdistyksen kotisivut uudistuvat lähiaikoina. Kotisivu-uudistuksen hoitaa yhdistyksen jäsen Timi Wahalahti.

Pakkasterveisin: