Jäsentiedote 2/2024

Hyvät yhdistyksen jäsenet,

Tässä hallituksen tiedote loppuvuodeksi 2023 ja alkuvuodeksi 2024

Joulun ja vuodenvaihteen saunavuorot

– la 23.12. miehet klo 14.00 – 16.30, naisten vuoroa ei ole.
– ti 26.12. ei ole saunaa
– to 28.12. ja la 30.12. – normaalit vuorot
– ma 1.1.2024 ei saunaa
– ti 2.1., to.,4.1., ja la 6.1. normaalit vuorot

MobilePay

MobilePay -sovellus on käytössä vuoden 2024 alusta.
– Maksu tehdään saunalla ja tapahtuma näytetään sovelluksesta joko saunamajurille tai kanssasaunojille.
– Vuoden 2024 alusta otetaan käyttöön myös uusi saunakäyntilomake, johon kaikkia jäseniä velvoitetaan kirjoittamaan oma ja vieraansa nimi sekä merkitsemään maksutapa. Nimi saunakäyntilomakkeeseen tulee kirjoittaa selkeästi ja tunnistettavasti.

Ohjeet turvalliseen saunomiseen ja talviuintiin

Saunalle tulee päivitetty turvaohje ja ohje avantouintiin. Jäseniä velvoitetaan perehtymään ohjeisiin.
Tukes on juuri julkaissut omat ohjeensa talviuintiharrastukseen liittyen, tässä linkki ohjeeseen:

Saunomistavoista ja palautteen antamisesta

Perinteisesti Perinnesaunojien toiminta on perustunut leppoisaan ja toisia huomioivaan käytökseen. Tällaisena haluamme myös toiminnan jatkuvan.
Jos saunalle ilmenee ristiriitoja tai huonoa käytöstä, pyydämme antamaan palautteen kirjallisena sähköpostilla osoitteeseen:
jyvasseudunperinnesaunojat@gmail.com.
Hallitus käsittelee palautteen ja ottaa mielellään myös ehdotuksia toiminnan kehittämisestä.

Tule mukaan toimintaan

Yhdistyksen toiminta perustuu kokonaan talkootyöhön, jota tekeviä tiimiläisiä voisi olla enemmänkin. Jos haluat osallistua toimintaan, niin  tervetuloa mukavaan joukkoon!

Jäsenmaksu vuodelle 2024

Muistathan maksaa jäsenmaksun 8.1.2024 mennessä! Kertauksen vuoksi tässä vielä tiedot ELI:

Yhdistys päätti syyskokouksessaan jäsenmaksuksi 70 euroa ja saunamaksuksi 8 €. Talkootyötä tekevien tiimiläisten ja hallituksen jäsenten saunamaksu on 5 €.
Jäsenmaksu tulee maksaa mahdollisimman pian, kuitenkin 8.1.2024 mennessä tilille: Jyvässeudun Perinnesaunojat ry. FI76 1045 3000 1722 79
Kirjoita viitteeksi oma nimesi (Etunimi Sukunimi) ja sähköpostiosoitteesi ja ”JM2024”

Ja lopuksi hallitus toivottaa kaikille oikein hyvää ja leppoisaa joulunaikaa ja vuodenvaihdetta!